Wednesday, October 5, 2016

Opsie Handel Wenke

Saterdag, 21 Februarie, 2015 Arbitrage strategieë en prys Verhoudings Box Spreads Jelly Rolls. Die meeste opsie handelaars sal waarskynlik nooit gebruik hierdie arbitrage strategieë. Maar selfs as jy nie handel hierdie geleenthede, die begrip van die meganika van arbitrage en die verhoudings sal jy 'n beter handelaar en gee jou 'n nuwe manier van kyk na opsies. Kom ons begin deur te kyk na die eerste twee, doelskoppe en terugskrywings, aangesien hierdie twee strategieë duidelik die verhouding tussen die prys van die onderliggende en die prys van die put en call opsies te wys. Die Gesprek Strategie Die prys van die put en koopopsies oor dieselfde staking pryse kan nie baie ver uit lyn te kry uit die billike waarde bepaal deur die onderliggende prys. Solank as wat die risiko en beloning is dieselfde, moet 'n sintetiese oproep dieselfde as 'n werklike koopopsie kos. As dit is nie, dan bestaan ​​'n geleentheid vir arbitrage. Jy kan die goedkoop een te koop en te verkoop die duur een vir 'n risiko-vrye terugkeer. Dit is wat die sukses strategie nie. A omskakeling behels: Opsie Trading Wenke 4 Deel Opsie Trading Reeks In hierdie vier deel Opsie Trading Wenke reeks, ek deel my beste raad vir diegene wat nuut of relatief nuwe opsie handel. Opsies hou groot belofte - Ek kan nie dink belê (ja, belê) sonder dat hulle - maar hulle kan ook gevaarlik wees as dit nie reg hanteer word. In hierdie reeks artikels, lê ek uit wat ek oorweeg om bemy vier beste stukke van die raad vir diegene wat belangstel in die gebruik van opsies konserwatief om vaste handel opbrengste te genereer of om aansienlik te verhoog hul langtermynbeleggings is. Die skakels na die volledige artikels is hieronder: Opsie Trading Tip # 1 - oorweeg om 'n Netto verkoper van opsies Daar is 'n paar beduidende strukturele voordele ingebou om strategieë wat verkoop of skryf options. You het basies twee keuses wanneer dit kom by opsie handel betrek - jy kan 'n netto koper van opsies of 'n netto verkoper van opsies wees. Die primêre voordeel is dat wanneer jy opsies te verkoop, kry jy betaal vir die verloop van tyd. Dit waarborg nie winsgewend ambagte, kursusse, maar dis 'n goeie eerste stap. En nie almal krediet of netto krediet strategieë gelyk geskape - maar ek skryf baie van my eie sukses op die spesifieke toepassing van opsie verkoop stragies wat my betaal as ek "reg" en my in staat stel om te onderhandel wanneer ek "verkeerd. " Opsie Trading Tip # 2 - Vermy Chasing opsie Premium Wanneer die verkoop van opsies, kan die beloning van die keuse van ambagte gebaseer op 'n hoë premie vlakke (wat jy ontvang wanneer die skryf of verkoop van 'n opsie) vinnig te versag alles strukturele voordeel die handel anders mag hê. Kwaliteit Eerste, Premium sekonde. Dit mag klink eenvoudig, maar dit is 'n maklike mantra te dwaal van. En jy tog afdwaal van dit op jou eie risiko. Opsie Trading Tip # 3 - Wees versigtig vir Maandeliks opsie Inkomste Verkoop opsies vir huidige inkomste is 'n perfek gerespekteerde gebruik van slim opsie-strategieë. Maar waar jy kan jouself in die moeilikheid is wanneer jy daarna streef om 'n konstante en betroubare bedrag van inkomste elke maand. In my ervaring, moenie 'n hoë opbrengs inkomste en salaris konsekwentheid van die opbrengste nie altyd oor die weg kom. Dink twee keer voordat jy 'n kwota van maandelikse verwagtinge op jou ambagte te plaas. As jy van plan is om 'n vasgestelde bedrag van jou makelaarsloon rekening onttrek elke maand vir die lewe uitgawes, sou ek recommmend dat die bedrag wat jy kies is heelwat laer as die "gemiddelde" maandelikse terug jou ambagte gewoonlik produseer. Andersins, jy gaan in die versoeking om te om jou kwaliteit standaarde te verlaag en verhoog jou risiko om daardie doelwitte op sekere tye te bereik. Opsie Trading Tip # 4 - Hou 'n opsie Trading Journal Die beste raad kom gewoonlik voor as vervelig. Maar daar is 'n rede waarom dit genoem die beste raad. En ek kan jou vertel uit eie ervaring, toe ek begin chronicling in detail my eie ambagte, dit is wanneer my eie handelsresultate na die volgende vlak. As jy 'n persoonlike handel joernaal te hou, leer jy van mekaar handel, en jy begin om insigte wat jy andersins nie sou kry. In kort, word jy 'n beter handelaar omdat jy 'n "dieper" handelaar geword.


No comments:

Post a Comment