Tuesday, October 18, 2016

Opsies Hash Ruby

23. 2013. - Options hash is 'n lekker konsep in staat gestel deur 'n funksie ofby ontleder. Sê jy 'n metode met 'n paar nodige argumente. Ook jy kan slaag 14. 2013. - Klas Persoon def Birth_Date Time. parse ( '1776/7/4') end def my_age (kies = nul) kies = {as_of_date: Time. now, Birth_Date: Birth_Date, eenheid:: jaar} 10 і. 2014. - Ek het 'n spesifieke metode wat ek graag, want dit laat my besluit of ek wil die verstek gebruik. As ek wil iets anders ek ingaan: opsie opsies = {FONT_SIZE: 10, FONT_FAMILY: "Arial"}. Elke vernoem sleutel is 'n simbool wat jy kan toegang in hash: opsies [: FONT_SIZE] # => 10. 'n gemors kan ook geskep word 16. 2012. - Dit is 'n reeks aboutby Patrone, waarvan sommige wat ons voorgestel sal verduidelik (nou is dit gebruik maak van die opsies hash in plaas van plaaslike veranderlikes) einde. 3. 2010. - As jy relings gebruik, of enige van 'n duisend otherby juwele, jy vertroud is met die gebruik van Om hierdie anti-patroon op te los is, die opsies hash werk pragtig: 21. 2014. - Weereens, om soortgelyke gedrag te bereik inby 1.9, sal die blok 'n opsies hash, waaruit ons argument waardes sou onttrek te neem. 'N metode het 'n opsies hash as sy laaste argument, wat ekstra parameters inhou: Maar as jy hierdie metode om navraag argumente gebruik verander inby 2.0 +, jy 10. 2009. - Opstel die argument te versamel hash sintaksis. In teenstelling met ander tale, deur nie te ondersteun navraag parameters. As 'n alternatief, gebruik ons 11 і. 2011. - Maar miskien my gunsteling is die vermoë om hash sleutel / waarde pare ryg op die einde van 'n metode oproep, en het dié optionsbined in 'n gemors


No comments:

Post a Comment