Friday, October 7, 2016

Star Trek Aanlyn Handel Items

WTS: Star Trek Online Items, Skepe, EG Ek het al speel Star Trek: Online sedert voorsprong en onlangs het ek besluit om die buit van my meedoënlose powergaming likwideer. Ek het 'n paar dinge verkoop op 'n paar verskillende forums, maar ek wil graag op te bou 'n reputasie hier ook. As daar is iets hier wat jy wil nie gelys, voel vry om te vra, ek kan my hande te kry op alles en nog wat in STO. Ek het stelle [Rek] x3 wapens van verskeie energie en wapen tipes asook ultra-rare doffs, maar ek wou belangstelling te toets voordat jy dit op, as dit so duur is en slegs van werklike gebruik om mededingende pvpers. Ek is meer as gelukkig om verskeie aankope saam bundel vir 'n afslag, net direk kontak my en ek sal kyk wat ek kan doen. Ek bied ook nie tradisionele dienste, soos raadgewende op bou, STF en PvP strategieë, en onderrig op algemene spel meganika en spesialiteite soos die bemeestering van die persoonlike keybind stelsel. Lewering algemeen onder 'n uur vanaf 14: 00-5: 00 GMT en gewaarborg binne 24 uur. 200 $ - Jem'Hadar aanval skip 50 $ - Enige Lobi / lockbox skip Baie skaars Ship Consoles $ 30 - Console - taktiese - Phaser Relay Mark XII


No comments:

Post a Comment